czwartek, 2 czerwca 2016

Witam się z latem

Przedstawiam nową, letnią kolekcję torebek. Każda z nich może być noszona na plecach jak plecaczek, w razie potrzeby :)


Torba jest niewielka, ale dosyć pojemna . Posiada dwie kieszenie z przodu i jedną w środku.
Po przepięciu pasków jest zwykłą torebką na ramię.



Sprawdzi się zarówno do spacerów po mieście, jak i na wypad w plener - sprawdzone :)



Lato tuż tuż :))




Wszystkie moje torby można zamówić mailowo lub w butiku na Dawandzie, potrzebne linki znajdziecie z boku strony.




Udanego lata zatem :))


pozdrawiam An

11 komentarzy:

  1. Świetne plecaki ! genialny pomysł a wykonanie jak zawsze perfekcyjne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są! Ta zielona to moja ulubienica:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też przykuła ta w kolorze zieleni ...

      Usuń
  3. Świetny pomysł z tym 2in1! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a jasno szare są? marzy mi się taka z grubego lnu … abym mogła do pracy nosić w takiej torbie komputer i dokumenty … na plecach a nie na ramieniu, bo gdy ciepło się robi to jak najmniej korzystam z samochodu …

    ściskam kochana, podoba mi się nowa odsłona w zieleni …

    ja też wróciłam … do nowej przestrzeni - zapraszam na:

    thymka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie znalazłam dotąd fajnego lnu w przystępnej cenie, gratuluję bloga-jest świetny!

      Usuń
  5. Torbę zamówiłam, kupiłam i.. trochę jestem rozczarowana niestety. Bardzo ładnie uszyta, starannie, co do wykonania nie mam zastrzeżeń. Niestety po tygodniu użytkowania stwierdzam, że to jest duża torba na mało rzeczy. Nie wiem czy zdjęcia robione były bez zawartości, ale jak tylko włożę portfel, notes, małą wodę i mini kosmetyczkę od razu torba wygląda jak worek :/ Nawet koleżanki zwróciły mi uwagę, że chodzę z workiem na ziemniaki.. Może to kwestia koloru (beżowy), ale niestety nie do końca się sprawdza jako letnia torebka miejska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tkaniną beżowa jest dosyć miękka, może się naciągać, bo to 100%bawełna. Jeżeli jest Pani niezadowolona, a torba nie używana to można ją zwrócić. Ciemne kolor to drelich więc grubszy.

      Usuń
    2. Zdjęcia są robione z torbami wypełnionym lekko, na zdjęciu z beżowym plecakiem widać,że lekko się ta tkaniną naciąga.

      Usuń
    3. Zdjęcia są robione z torbami wypełnionym lekko, na zdjęciu z beżowym plecakiem widać,że lekko się ta tkaniną naciąga.

      Usuń
    4. Tkaniną beżowa jest dosyć miękka, może się naciągać, bo to 100%bawełna. Jeżeli jest Pani niezadowolona, a torba nie używana to można ją zwrócić. Ciemne kolor to drelich więc grubszy.

      Usuń