środa, 2 listopada 2016

Zapraszam na śniadanie

Muszę podziękować Natalii za zmobilizowanie mnie do odkurzenia bloga. Faktycznie dawno nie pokazywałam swoich czterech kątów, nie miałam też wystarczającej motywacji do realizacji kliku drobnych zmian. Ale fala odnowy nadeszła i oto...

Jakiś czas nosiłam się z zamiarem przemalowania stołu kuchennego, lakier zżółkł, miałam w głowie wizję, która jak to w życiu bywa, podczas realizacji uległa korekcie.



Bardzo chciałam, aby miał ciemną podstawę i blat  naturalny, drewniany. Wbrew pozorom nogi nie są czarne, tylko grafitowe. 


Blat miał być naturalny, ale jeszcze nim go zeszlifowałam okazało się, że fajnie wygląda z białym..i tak zostało ( stół nie jest zabytowy, powstał współcześnie i blat nie kryje, niestety, pięknie uslojonego drewna, ma jasny, sosnowy odcień) .


Wcześniej był cały biały.


W pozostałych kątach nie zaszły żadne zmiany. 
Czy lubię naszą kuchnię? Lubię. Jest przytulna choć dosyć ciemna.


W poprzednim mieszkaniu mieliśmy więcej słońca i trudno mi było początkowo do tego przywyknąć. Niestety taka jest lokalizacja, że o każdej porze roku wpada tu dosyć mało światła.


Ma to swój urok, bo jest "otulająco" przytulnie. Zwłaszcza jesienią i zimą.



Dziś też udało mi się dosłownie na chwile złapać popołudniowe słonko.



Może malowanie na ciemny kolor to nie był najlepszy pomysł, na pewno mebel stał się "cięższy". Dla porównania tak było....


Co sądzicie o tej zmianie?


Zastanawiałam się też nad wymianą lamp, tych na ścianie - teraz kinkiety tego typu są bardziej dostępne i ceny znośniejsze. Ale szczerze? polubiłam to rozwiązanie i jak na razie nie widziałam go nigdzie indziej, traktuję je więc jako "charakterystyczne" dla siebie. A może się mylę? 

Dajcie znać co sądzicie, przemalować na biało ? :D

An

31 komentarzy:

  1. Lampy - super, nie zmieniaj. Ale ten blat to bym zeszlifowała jednak ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Stół w graficie wygląda super, dodaje kuchni dodatkowego pazura. Blat chyba bym przeszlifowała i może pokryła bejcą, która trochę postarzy drewno. Lampy zostaw bo są super !!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko mnie się tu wszystko podoba:) podoba mi się zmiana stołu. A lampy, tak jak mówisz, są charakterystyczne dla Ciebie. Nie zmieniaj ich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polubiłam je i naprawdę się sprawdzają :)

      Usuń
  4. No mnie podobał się ten stół jednak wcześniej... Ale doskonale rozumiem Twoją chęć zmiany. No i faktycznie masz coś innego, niż wszyscy. Dobrze, że mamy różne gusta. Inaczej byłoby nudno! A sama kuchnia jest urocza i oświetlenie jest bardzo, bardzo fajne i dizajnerskie. Ja bym tam nie zmieniała :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. STÓŁ super :)
    a lamp bym nie zmieniła :)

    widziałam takie rozwiązanie ale na siłowni :D było światło puszczone na lustra...fajny opcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i nie zmieniam :) dzięki za odwiedziny!

      Usuń
  6. Hmmmm sama nie wiem.Patrzę i patrzę i chyba jednak cały biały.Ewentualnie żeby był ciut inny jak wcześniej,zafunduj mu kolorowe skarpetki np.granatowe lub butelkowa zieleń.Ot taka moja wizja:).Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolory raczej u nas występują w pokojach dziecięcych

      Usuń
  7. Hej hej, czy ta cegła jest naturalna, po prostu odkrycie ściany w mieszkaniu? A co do zmian - one mają się podobać przede wszystkim Tobie i Ciebie cieszyć :) Nasze rodzinne mieszkanie (blok naprzeciwko Ciebie:)) ma ten sam problem - mimo ekspozycji okien na południe i na zachód, pokoje są wąskie, ciemnawe, okna mogłyby być dużo większe. Ale jest przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to płytka cięta z cegły naturalnej, jak klikniesz na #kuchnia to odniesie cię do reszty postów w temacie,pewnie do tego z remontem tez i tak pisałam skąd są

      Usuń
  8. Lampy są świetne, stół wygląda fajnie. Fakt, było jakby lżej wcześniej, ale teraz za to jest z charakterem! Poza tym, zawsze, jak Ci się znudzi, możesz znów przemalować. :) Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci za ten post An! Bardzo na niego czekałam, jest pięknie! Idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chciała się u Ciebie kawy napić :) Masz taką klimatyczną kuchnię w każdej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, oczywiście zapraszam :)

      Usuń
  11. Uwielbiam ten Twój świat i sposób w jaki go kreujesz. Cegła na ścianie moje marzenie. Cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię białe meble, ale w Twojej kuchni połączenie dwóch kolorów przy stole idealnie pasuje. Kuchnia może niewielka, ale cudna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm no ja tez w sumie tak uważam, tylko ciągle dumam nad tym blatem....

      Usuń
  13. Dzień dobry!
    Ja to już się powtarzam jak zdarta płyta - kuchnia jak i całe mieszkanie - GENIALNE
    I nie piszę tego żeby słodzić, a dlatego że tak jest.
    Wnętrza mają indywidualność, pazur, można od razu je przypisać do Ciebie (do Was)
    To widać, że kochacie przyrodę, góry, słońce, ziemię.
    Widać wrażliwość, czułość.
    A co do kuchni, to niezależnie z której strony jest, to macie okno! moja kuchnia to wnęka w pokoju z daleka od malutkiego okna. Ciemno w niej jak w kreciej norze.
    A tu świetliście, świeżo.
    Lampy mi się podobają, bo są takie Twoje. Stół wyszedł bardzo klimatycznie, stylowo!
    Jak Wam się znudzi - to przemalujecie :-)
    pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasia, bardzo miło mi, że tak to widzisz :))

      Usuń
  14. cudownie :-). Uwielbiam cegłę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie wygląda bardzo ładnie, nie ma co przemalowywać :) Uwielbiam takie nowoczesne zimne barwy :) Do tego ta cegła nad stołem na prawdę fajnie pasuje. Oby więcej takich inspiracji :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. niezwykle urokliwa ... przyjdę z przyjemnością napiłabym się z tobą kawy i powspominała dawne czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Drewno z cegłą... zdecydowanie nam się podoba :) Biel i czerń.. wydawałoby się sprzeczne kolory bo i tak jest w istocie, choć tutaj jak widzimy można je wygodnie połączyć :) Wyjątkowo odznaczają się na tle pomieszczenia. Brawo za osiągnięty efekt.

    OdpowiedzUsuń