wtorek, 13 grudnia 2016

Pomysły na prezenty od serca

Ciągle zdarza się, że mamy problem z wymyśleniem co kupić komuś na prezent, zwłaszcza jak wydaje nam się, że wszystko już ma :)). Oprócz swoich wyrobów, które szczerze polecam ;)), mam dzisiaj kilka podpowiedzi na nietuzinkowe prezenty, do tego hand made.


1. naturalne kosmetyki prosto z lasu : te są akurat zrobione przez moją koleżankę Inez (Inez Herbiness). Sprzedaje ona półprodukty do samodzielnego wykonania takich kosmetyków, na swoim blogu pisze jak to zrobić. Ja przetestowałam już kilka takich specyfików i jestem zachwycona! Takich produktów nie znajdziecie w sklepie, na pewno zachwycą miłośnika natury.
Inez znajdziecie na instagramie i TU


2. dla wielbicieli pichcenia foremki do ciastek, to akurat mój raj :)) . Można je ładnie zapakować i dołączyć np.przepis na ulubione ciastka


3. Biżutera personalizowana od KAVO DESIGN
Kasia robi biżuterię elegancką i minimalistyczną, to małe dzieła sztuki! ten komplet to mój prezent, może cie zamówić wisiorki nie tylko z inicjałami,ale również z sentencjami, bransoletki, pierścionki,obrączki...


4. dla wielbicieli designu, plakat Ryszarda Kai TATRY(lub inne) - ciągle mnie o niego pytacie, znajdziecie go m.in. w Rzeczy Same .




Prezent nie musi być drogi, ale zawsze powinien pasować do kręgu zainteresowań obdarowanego, no i być ładnie zapakowany :)).

Mam nadzieję, że Was trochę zainspirowałam. Życzę zatem owocnych poszukiwań.


6 komentarzy:

  1. Jakie piękne pierniczki! Zainspirowałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwww... a ja się zastanawiałam w co by tu wstawić w tym roku choinkę... Skrzynka to strzał w dziesiątkę! Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam, że prezent nie powinien być drogi. Powinien być za to przemyślany i ładnie zapakowany. Świetne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby mi ktoś podarował foremki do ciastek z dodanym przepisem - że niby moje wypieki są niejadalne..? - to miałby przekichane do końca świata za pójście na łatwiznę ;)
    Plakaty Pana Ryszarda Kai - o tak, zawsze, zwłaszcza, że kolekcja stale rośnie. Kocham nasze Chałupy! Niezmiennie poprawiają mi humor.
    Szkoda, że coraz częściej plakaty z tej serii pojawiają się w aranżacjach (ostatnio w "poradniku" Szelągowskiej) i niedługo będą kolejnym oklepanym dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty pięknie zapakowane to u mnie podstawa :) Te z ostatniego zdjęcia - bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń