czwartek, 8 grudnia 2016

Swiąteczna atmosfera in progress


Różne są reakcje, jedni zareagują JUŻ?! no ale kto was będzie inspirował jak nie bloger ;)) to moja robota pokazać na tyle wcześniej, żeby można było z pomysłu skorzystać :P


A tak serio, jestem zajęta i zapracowana jak każdy...w tym roku i tak z wielu rzeczy zrezygnowałam...ale czemu mam rezygnować z przytulnej atmosfery, jaką dają mi świece, światełka i goła choinka w skrzynce pod "Tatrami" :))


Dla mnie 1 stycznia już praktycznie cała atmosfera znika, dlatego daję sobie szansę wycisnąć grudzień jak cytrynę, nie lubię czekać na tydzień przed...to takie męczące :))


Jaka kolorystyka zagości u Was na te święta?? u nas chyba będzie sporo złota, jeszcze się zastanawiam nad dekoracjami ...tymczasem cieszymy się nie ubraną choinką (w tym roku sztuczną) .



a tak było rok temu :




Pozdrawiam An

5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i choinka cudna, taka w sam raz. I jeszcze te niesamowite drewniane drzwi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku też rozpoczęłam dekorowanie wcześniej bo rzeczywiście po 1 stycznia urok znika:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj tam, wcześnie :) Idealnie!
    U nas gwiazdki wiszą, a światełka mrugają w oknach od początku grudnia. I jest cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz to już nie tak wcześnie. Gorzej gdyby to było w listpadzie hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze się nie zdecydowałam na kolor - ale myślę że przeważy srebro!

    OdpowiedzUsuń