środa, 11 stycznia 2017

Witaj nowy

Którego to dzisiaj mamy? 
Nigdy nie robię postanowień noworocznych, nie świętuję też sylwestra jako wyjątkowego dnia, ot dla mnie to zwyczajne przejście z roku w rok, tylko licznik się zmienia.

Jednak  nowy, postanowiłam zainaugurować spacerem po starych ścieżkach, a nóż widelec będzie inaczej :). Nie było łatwo się zmobilizować po świątecznym lenistwie, ale naprawdę lubię to miejsce i wiąże się z wieloma fajnymi wspomnieniami.

Kiedy tak się drepcze wcześnie rano, mając za kompana tylko padający śnieg i skrzypienie własnych butów, to się bardzo dobrze  rozmyśla :)). 


Dzięki blogowaniu nawiązałam współpracę z firmą Rose Wholesale, chociaż nie prezentuję mody to mimo wszystko interesuję się trendami, a jako kobieta tym co ładne :), do tego firma ta proponuje perełki w stylu vintage - coś zupełnie w moim guście!

Mi do gustu najbardziej przypadły torby w stylu vintage. Jestem w trakcie testowania plecaka ze skóry ekologicznej i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zaskoczona pozytywnie jakością!



Nastawiona byłam bardzo sceptycznie, ale mam go już kilka tygodni i ciągle używam, jak na razie bez zarzutu. Towarzyszy mi na takich spacerach ( z termosem i aparatem ), noszę w nim pocztę i chodzę na zakupy.



Imitacja wręcz doskonała, wygodnie się nosi, bardzo pojemy , super, estetycznie wykonany.

Nigdy nie byłam zwolenniczką materiałów tego typu, kojarzyły mi się z tandetą. Tu nie dosyć, że odczucia są takie, jak przy prawdziwej skórze bez mała, jest nawet strona "lewa" na podobieństwo mizdry :D, to jeszcze piękne wybarwienie...no naprawdę jestem ciekawa za kilka miesięcy jego wyglądu. 

Zamówienie szło około 2 tygodni z USA, koszt 19 dolarów za dwie rzeczy. Jeśli jesteście zainteresowani ofertą zapraszam właśnie trwa wyprzedaż.


Wszystkiego dobrego w nowym roku! pozdrawiam An




7 komentarzy:

  1. A już myslalam, że wszyscy planują, podsumowują i zakładają bujo:-) A przecież można i inaczej. Zdjęcia i plecak super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Plecaczek bardzo ładny, a przynajmniej tak się prezentuje na zdjęciach :) Wydaje mi się, że również cena jest atrakcyjna, zwłaszcza, że odniosłam wrażenie znacznej pojemności cacuszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, główna komora pojemna plus dużo kieszeni. Dużo zdjęć jest na stronie sklepu.

      Usuń
  3. piękny plecak.Jestem zwolenniczka plecaków,bardziej niż torebek.są praktyczne,wygodne,a skórzane bardzo eleganckie.Mam w swojej szafie zawsze kilka plecaków

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny!!! A w tym otoczeniu wypada jeszcze lepiej :-)
    Pięknego Nowego Roku Kochana!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ! i dla Ciebie również wszystkiego najlepszego :))

      Usuń